I know It's Make Up Meme But Different (ft. Past Aftons & Past Emilys)

18 feb. 2021
1 279 220 Vizionare

Again, Inspired by Shiiro to Kuuro Gacha 😌✌️
This video happens before the jail incident, as usual!
Anyways thank yo uso much for 200k subs, and I hope you'll look forward for my future videos 💞✨

Comentarii
  • *Casually signing up the adoption papers to adopt Mikey and Sammy. Sorry Mr. Afton & Mr. Emily, Imma steal ur kids 😌✌️*

    SkylaPlayz 04SkylaPlayz 04Acum 13 Zile
    • Can I copy so then I can spread this video?-

      -swxxt six--swxxt six-Acum 9 Zile
    • I just commented because I want to be 500 ;)

      Me Be sillyMe Be sillyAcum 9 Zile
    • Casually steals them

      ꧁momo yaoyorozu꧂꧁momo yaoyorozu꧂Acum 11 Zile
    • E-

      Fpleb :lFpleb :lAcum 13 Zile
    • I ADOPT MIKEY AND SAMMY

      •Nyyki Drogada••Nyyki Drogada•Acum 13 Zile
  • The last part tho William:hey kid go say fuck you to your dad Sammy:what does it mean William:just go say it Sammy:ok hey dad fuck you Henry:William afton 🤣🤣

    Gacha Deer100Gacha Deer100Acum 5 minute
  • when sammy said ''f**k you'' i was laughing so hard i almost started choking 🤣

    Kimberley RaiKimberley RaiAcum 35 minute
  • I needs a second

    Moon LightMoon LightAcum 2 ore
  • Mikey looks so different without those scars :o

    シIzzyシIzzyAcum 2 ore
  • O wow

    Brittany ScalesBrittany ScalesAcum 3 ore
  • Willam: hey kid Sammy: yes Willam: can you say f*ke you to your dad Sammy: why willam: just do it Sammy: ok Sammy: hey dad Henry: yes Sammy Sammy: f*ke you Henry WILLAM! Willam: being silly Henry and Willam : running

    Lloyd CarterLloyd CarterAcum 4 ore
  • 7:52 🤣😂

    ismim1yokismim1yokAcum 4 ore
  • This made me cry

    Zinhle SibanyoniZinhle SibanyoniAcum 5 ore
  • 😹😹😹😹😹😹😹😹

    Kashif RazaKashif RazaAcum 6 ore
  • why elizabeth look's like carla but why ahshdkdjsj sammy is sooo cute

    marcela asamarcela asaAcum 6 ore
  • 🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍🇲🇾🇲🇾😇

    BMZTK SUFIANBMZTK SUFIANAcum 8 ore
  • I rlly luv watching 7:43-7:54 back-n-fort 👌👌

    Catherine JavierCatherine JavierAcum 12 ore
  • 200k subs? might wanna check that again my friend UwU

    ꧁. Lolbit.꧂꧁. Lolbit.꧂Acum 12 ore
  • 😂🤣

    Hannah B1Hannah B1Acum 17 ore
  • Music link ? for when michael says hes the best father in the world at 3:40 or something

    ツ IAmNotTokyoGamer ツツ IAmNotTokyoGamer ツAcum 18 ore
  • 4:32 god says hi

    Sonicx4g gamingSonicx4g gamingAcum 19 ore
  • That’s the worlds biggest cap

    Sonicx4g gamingSonicx4g gamingAcum 19 ore
  • OH SH*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    George CerdaGeorge CerdaAcum 19 ore
  • I LOVE the end is so true a group and a nuthr group would say that

    Darlene BushDarlene BushAcum 20 ore
  • William abuses mike because his uncle Oliver afton abuses him

    marky yolwamarky yolwaAcum 21 oră
  • it's the fighting remind me of my best friends XD

    princess crystal sunshine moonprincess crystal sunshine moonAcum 22 ore
  • William : I HOPE YOU HAVE A PAINFUL DEATH *William kills kids and gets a painful death* Me : I think you will get that o-o

    ii Chocolate iiii Chocolate iiAcum o Zi
  • Good

    Kasaher OKasaher OAcum o Zi
  • Lmao

    K̸o̸g̸o̸r̸o̸k̸i̸ %̸ %⃠K̸o̸g̸o̸r̸o̸k̸i̸ %̸ %⃠Acum o Zi
  • BRUH

    Zoe GutierrezZoe GutierrezAcum o Zi
  • You copied shirro that is not your video

    nana kokonana kokoAcum o Zi
  • And that is how William died. The end.

    Jayden TangJayden TangAcum o Zi
    • Not rlly tho

      Jayden TangJayden TangAcum o Zi
  • Me: *SAWS SAMMY CRIES* also me: OMG SAMMY MY DAMN, BLEH HIS CRYING Me again: *crying too*

    _Exøtic Åmy__Exøtic Åmy_Acum o Zi
  • William: Hey kid, William: Can you say, "F*** you" to your Daddy? Sammy: What does it mean?... William: Trust me just do it. U>U Sammy: Ok.. Sammy: Daddy Henry: Yes Sammy? Sammy: F*** you :) Me: * WHEEZE *

    Agata DAgata DAcum o Zi
  • Wellp lizzy is sooo bada$$

    simbillo Felixsimbillo FelixAcum o Zi
  • William this is not the time for that but l love you(like a friend)😂

    Charlotte PCharlotte PAcum o Zi
  • Y'all cared for Mikey but william got a lot from this universs

    bxxpnxtbxxpnxtAcum o Zi
  • Teaaaaaaaaaaaa

    Amelia PlantAmelia PlantAcum o Zi
  • 🅘 🅛🅞🅥🅔 🅣🅗🅔 🅔🅝🅓🅘🅝🅖 🅦🅗🅔🅡🅔 🅦🅘🅛🅛🅘🅐🅜 🅢🅐🅨🅢 🅣🅞 🅢🅐🅜🅜🅨 🅕*🅒🅚 🅨🅞🅤 🅐🅝🅓 🅣🅗🅔🅝 🅗🅔 🅢🅐🅨🅢 🅘🅣 🅣🅞 🅗🅔🅝🅡🅨 😂😂😂😂😂

    Lara HopanLara HopanAcum o Zi
  • That how sammy learn his first bad word 737

    sam Luisam LuiAcum o Zi
  • Omg so good edit i wish i can edit TWT

    Finees CastroFinees CastroAcum o Zi
  • Sammy:F*ck you Me:HAHAHAHAHA

    Kasandra Sanchez-ChavezKasandra Sanchez-ChavezAcum o Zi
  • I love the Outro because mike is my fav in the afton family

    Johanna MiltonJohanna MiltonAcum o Zi
  • the ending though- XD

    ImNotALegend1728ImNotALegend1728Acum o Zi
  • Love your vifs

    Jordyn JeffersonJordyn JeffersonAcum o Zi
    • *vids*

      Jordyn JeffersonJordyn JeffersonAcum o Zi
  • Wow please mike

    Jocelyn B. StewartJocelyn B. StewartAcum o Zi
  • Now look what you tell him William next thing you know when you jump off a roof jump off with you😡😠

    xXitz_nobodyTwT_XxxXitz_nobodyTwT_XxAcum o Zi
  • William kinda SuS 😌

    Kathie MKathie MAcum 2 Zile
  • I have been listening to the FNaF Books. I'm on book 2. I noticed you used the character Sammy. I know from the books Sammy is Charlie's brother, so I was wondering if you've read the books.

    Jaelynn HirrillJaelynn HirrillAcum 2 Zile
  • Michaels overused

    haha don't care cupcakehaha don't care cupcakeAcum 2 Zile
  • DUDE R.I.P WILLIAM HENRYS GONNA SLOWLY RIP HIM APART😭😭😭

    Strawberry•bobaStrawberry•bobaAcum 2 Zile
  • William: Sammy, plese say f**k you to your father ;) Sammy 5 sec later: Dada Henry: Yes ,Sammy? Sammy: Fwak Yu! B) Me: OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Henry: WILLIAM AFTON YOU SON OF A-

    Crific ZCrific ZAcum 2 Zile
  • Start at 3:01 - 4:00 what music I've been looking to this song for so long Is anyone know? Tell me pls or send link

    /Gacha J/im a watcher UwU/Gacha J/im a watcher UwUAcum 2 Zile
  • Michael is like : Okay?! Anyways this is nice 💅👁👄👁☕

    S.D SquadS.D SquadAcum 2 Zile
  • The eyes be like: 👁👁 3

    ****Acum 2 Zile
  • Sammy is so innocent 😂😂😂😂

    Anaaya VATSAnaaya VATSAcum 2 Zile
  • YEA WILLIAM AND YOU KICKED HIS EYE AND NOW YOU ONOW HOW PAINFUL WAS IT!???

    •gacha boring••gacha boring•Acum 2 Zile
  • The acting- CHEFS KISS :)

    Pervin ChowdhuryPervin ChowdhuryAcum 2 Zile
  • Maybe cant u make how to be a pet in adopt me

    Faridgtv RealytFaridgtv RealytAcum 2 Zile
  • ...

    Faridgtv RealytFaridgtv RealytAcum 2 Zile
  • and again William is talking about his death

    《Løser._.Boo》 UnU《Løser._.Boo》 UnUAcum 2 Zile
  • this made me better from the last video that was called can you dance like this?

    ranodmranodmAcum 2 Zile
  • Sammy’s too cute omg i cant-

    ꧁Tøne Deafbård꧂꧁Tøne Deafbård꧂Acum 2 Zile
  • Miss steal yo kid

    Taco cat XDTaco cat XDAcum 2 Zile
  • 😃😄😃Those are the best makeup wipes ever no scrubbing just one clean ✨swipe✨

    MistyMayhemMistyMayhemAcum 2 Zile
  • when sammy said f*ck you that was just the cutest thing ever-

    Ivana TorresIvana TorresAcum 2 Zile
  • This has to be a butthead to do that

    Moses SheltonMoses SheltonAcum 2 Zile
  • I never knew you could snatch off make-up #gachalogic

    pink101pink101Acum 2 Zile
  • 5:50 dang they can run

    Oficial_Micheal _aft0nOficial_Micheal _aft0nAcum 3 Zile
  • Can i slap william cuz i bad and also slap mike cuz is STUPED

    Exotic_CookiesExotic_CookiesAcum 3 Zile
  • Mike's face looks wierd without scars😅

    cyborg siscyborg sisAcum 3 Zile
  • sammy is soooer kyoot!'

    ImTottalyNotKendraImTottalyNotKendraAcum 3 Zile
  • xD

    Sham FattalSham FattalAcum 3 Zile
  • Bad word f-u-c-k

    leara gloria Borroleara gloria BorroAcum 3 Zile
  • I can't stop laughing went william tell sammy to say "f**k you" to henry🤣🤣🤣

    NNNNAcum 3 Zile
  • My first word was WEZE because I said my sisters name rong well yelling at her when she stole my toy her name is Rreze

    cotton squadcotton squadAcum 3 Zile
  • Aww Sammy so cute

    Ryan RobinsonRyan RobinsonAcum 3 Zile
  • No 3:02

    Kimberly BargfredeKimberly BargfredeAcum 3 Zile
  • U can say liz messed the poor acting😎

    *•*nuddy! *female**•**•*nuddy! *female**•*Acum 3 Zile
  • At first I thought I was going to cry but then I just laughed because they’re like cats and dogs

    Sabina Gabrielle DepalaSabina Gabrielle DepalaAcum 3 Zile
  • FACT HOW SHE EARNED 38K SUBSCRIBERS IN JUST 10 DAYS-

    ꧁ NovelzDreamz ꧂꧁ NovelzDreamz ꧂Acum 3 Zile
  • 😂😂😂🤣🤣🤣

    ilyana Ramleeilyana RamleeAcum 3 Zile
  • Mike: drops ennard Sammy: ahhhhhh that burnt spageti Willliam: smiles

    Kip KipKip KipAcum 3 Zile
  • 7:37 lol

    •Strawberry tea••Strawberry tea•Acum 3 Zile
  • In my other acc i watch every single video you post but the other acc now is error so i have to switch acc so i have to restart again T^T

    Vo Ngoc Minh ChauVo Ngoc Minh ChauAcum 3 Zile
  • I am a fan omg your so good at editing tysm love youuu

    Chou Bang BangChou Bang BangAcum 3 Zile
  • Sammy :f*ck you Me hahahahahahahahahahahahahahahahhwahahhaahhaahhzhahahahahahaha IM DIEING HAHAHAHA My brother what is happening here Me Showing him the video My brother HAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA No hate tho I just thought it was really funny

    Cic PerezCic PerezAcum 3 Zile
  • 7:13 Henry: uno reverse card

    Z E T AZ E T AAcum 3 Zile
  • William: HENRY YOU SHOULD DIE IN A SLOW AND PAINFUL WAY . He's death time Why do I NEED TO DIE IN A SLOW AND PAINFUL WAY

    Gamer BhanuGamer BhanuAcum 3 Zile
  • Why is lizzy so sassy

    Sheng LucySheng LucyAcum 3 Zile
  • hm... treating? *I sMeLL mY fOOd LiEs*

    BattlestalleBFRE RPGFEVY_BF2BattlestalleBFRE RPGFEVY_BF2Acum 3 Zile
  • plz mack a vid when Willam kills hery plzz

    Ranisha Moss-GarnerRanisha Moss-GarnerAcum 3 Zile
    • PLZ IM IN THE HOSPITEL

      Ranisha Moss-GarnerRanisha Moss-GarnerAcum 3 Zile
  • Michael: IT'S MY FAULT HENRY I DISOBEYED MY FATHER me: i know i'm being rude but that's just dumb you could have said something like "a bully from my school did this" or "i'm pretty clumsy so i keep falling down the stairs so many times at school" something like that except for "I disobeyed my father so he punish me" like literally that's the dumbest thing you could ever say -_-

    AF TVAF TVAcum 3 Zile
  • Poor innocent Sammy 😂

    Itz_Destiny_AnimatesItz_Destiny_AnimatesAcum 3 Zile
  • 5:54 that run remind you of something

    eri chaneri chanAcum 3 Zile
  • 😭😭😭😱😱🥺😱😱😱😢😢😭😝😝🤣😝🤣😝bab lol we you

    Memoiree MadisonMemoiree MadisonAcum 3 Zile
  • A ad showed up and it said stop it get some help 0-0 THATS MEAN WHY WAS THAT A AD

    Abby’s Lifestyle_OwOAbby’s Lifestyle_OwOAcum 3 Zile
  • Mike he is not ok he is in pain and hes mad as hell so there is your answer.

    Jessie SkunsaJessie SkunsaAcum 3 Zile
  • ELIZABETH!! She was my favorite character! :(

    Brandis CampbellBrandis CampbellAcum 3 Zile
  • Sammys face is so cute

    Baby Cu143Baby Cu143Acum 3 Zile
  • I died when Sammy said "f*uck you" to his dad 😂😂😂

    QueenVibes11QueenVibes11Acum 3 Zile
    • He did

      Baby Cu143Baby Cu143Acum 3 Zile
  • by the time it got to the police part i was in tears

    Kaitlyn RiggsKaitlyn RiggsAcum 4 Zile
  • Is it me or is it the first time I saw Charil in a dress

    Elizabeth AFtonElizabeth AFtonAcum 4 Zile
  • No prob you deserve 200 K

    Emily the Gacha CatEmily the Gacha CatAcum 4 Zile
ROones