I Asked Her to Be My Girlfriend...

12 ian. 2021
1 246 743 Vizionare

Get Your Current Card HERE!--- www.current.com/Sherman
Editing by: instagram.com/markheto/?hl=en
Nail Tech: instagram.com/naailsbyteresa/
Hopefully you guys enjoyed this video! If you did, please SMASH that like button and don't forget to SUBSCRIBE!

Stay Connected-
Instagram- instagram.com/shermantheverman/
Twitter- twitter.com/anthonyjabs
Snapchat- Anthonyjabrnike

Comentarii
  • Get Your Current Card HERE!--- www.current.com/Sherman

    ShermanTheVermanShermanTheVermanAcum 3 Zile
    • Sherman I literally had I dream about that and I said to a stranger u can have this even if your not 18

      Jose RiosJose RiosAcum 17 ore
    • U are on #45 Trending

      Gaming ExtremeGaming ExtremeAcum 21 oră
    • Lol

      LakerimagiLakerimagiAcum o Zi
    • I don't even know who you are

      LakerimagiLakerimagiAcum o Zi
    • :D

      Sini PhilipSini PhilipAcum o Zi
  • crying

    Florentina DFlorentina DAcum 4 ore
  • The victorious granddaughter universally share because blizzard strikingly unfasten about a thirsty wealth. black, strange foxglove

    Tiny RickTiny RickAcum 4 ore
  • YOHANAN(JOHN/JUAN) 14:6 "I AM THE WAY AND THE TRUTH AND THE LIFE. NO ONE COMES TO THE FATHER EXCEPT THROUGH ME" "YO SOY EL CAMINO Y LA VERDAD Y LA VIDA. NADIE VIENE AL PADRE SINO POR MI"......

    n gn gAcum 5 ore
  • The first and the best vid i've seen in 2021 so far and congratulations man😌♥️

    Shion WarnakulaShion WarnakulaAcum 5 ore
  • Congrats

    Jadee JonesJadee JonesAcum 6 ore
  • Your am

    Jashan HayerJashan HayerAcum 6 ore
  • Well done you done it I believed in you whoo whoo

    Jashan HayerJashan HayerAcum 6 ore
  • Big W

    Luh CaeLuh CaeAcum 6 ore
  • Your a gentlemen bro

    Luh CaeLuh CaeAcum 6 ore
  • That’s dope man

    Luh CaeLuh CaeAcum 6 ore
  • Love your videos stay up looking forward for more videos

    Jordan RoblesJordan RoblesAcum 6 ore
  • you just love to see it

    Luis LopezLuis LopezAcum 6 ore
  • Let’s go he hit a million views 💪🏻🐐

    BigBaby MusicBigBaby MusicAcum 6 ore
  • les go anthony les gooooooooooooo

    ibby eeeibby eeeAcum 7 ore
  • Mbn my bf asked me out over text

    Fernanda CastroFernanda CastroAcum 7 ore
  • Simp

    Sergio bSergio bAcum 8 ore
  • Batty boiiiiii

    D3 0D3 0Acum 8 ore
  • aww she’s so pretty 🥺

    Yaretzi LopezYaretzi LopezAcum 8 ore
  • aww i’m happy for him 🥺

    Yaretzi LopezYaretzi LopezAcum 9 ore
  • Wow I hope one day someone does this for me 😏

    Cynthia HernandezCynthia HernandezAcum 9 ore
  • Goodbye To ShermanTheVirgin 😦

    GaminglyticalGaminglyticalAcum 9 ore
  • Brought tears to my eyes

    KneX gamers 18KneX gamers 18Acum 9 ore
  • The way he grabbed her 🍑 It looked so natural 😂

    Obi tobiObi tobiAcum 9 ore
  • BRO I’m SO PROUD OF YOU MY G 🙏🏽

    Dianto CruzDianto CruzAcum 9 ore
  • R.I.P. Sherman The Virgin lol

    minigrapeminigrapeAcum 9 ore
  • i’m probably late on noticing this but am i the only one who noticed that anthony got a lil skinnier? btw this was so cute!!!🥺🥺

    Karla FloresKarla FloresAcum 10 ore
  • AAHHH OMG I LOVE THIS VIDEO IT MAKES ME EMOTIONAL 🥺😭

    Pressley BaskaPressley BaskaAcum 10 ore
  • I’m single

    FerryFerryAcum 10 ore
  • No one: Current: sponsoring all the youtubers in youtube

    Ezequiel QuinonesEzequiel QuinonesAcum 10 ore
  • Straight G wish you happiness always.

    Emmanuel CastroEmmanuel CastroAcum 10 ore
  • He gives me timmy turner vibes in this video with his pink hat 😅

    Jas LopezJas LopezAcum 10 ore
  • Goals 😤🤟🏽

    Edgar VelasquezEdgar VelasquezAcum 10 ore
  • Bruh we'd get drunk on champagne I love it haha. Had to thumbs up for that chug in the beginning of the dinner!!! Lol much love from chula vista brotha

    Emmanuel CastroEmmanuel CastroAcum 10 ore
  • CEO of “you are so cute” 😂❤️

    Paola SalazarPaola SalazarAcum 10 ore
  • W

    1nstitution1nstitutionAcum 10 ore
  • U wish that was u huh? Yeah same :(

    Christian AlanisChristian AlanisAcum 11 ore
  • congrats bro, have an amazing life!!!

    Nadhir FerrasNadhir FerrasAcum 11 ore
  • Okay.. it didn’t have to be THAT emotional 🥺🥺, good job Anthony🤟🏻

    RobbieRobbieAcum 11 ore
  • the amount of times she said cute

    Gabrielle ZamelGabrielle ZamelAcum 11 ore
  • If she breaks your heart I’m never falling in love

    saul sanchezsaul sanchezAcum 11 ore
  • Not gonna cap this made me tear up

    AMIL_19AMIL_19Acum 12 ore
  • Sherman and his lil boo

    oki coolsoki coolsAcum 12 ore
  • Happy for you my boy

    Andrew ArmentillaAndrew ArmentillaAcum 12 ore
  • 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    oki coolsoki coolsAcum 12 ore
  • No f boy is gone

    Kumeshyn ReddyKumeshyn ReddyAcum 12 ore
  • I like how he calls her babe and there not even dating yet

    Misael LopezMisael LopezAcum 12 ore
  • I think you chose the right girl

    Michael SilvaMichael SilvaAcum 12 ore
  • who was able to figure out what song it was

    Cj PerezCj PerezAcum 12 ore
  • when he si

    destroyer 101destroyer 101Acum 13 ore
  • Lowkey that current card is sick

    LexionisLexionisAcum 13 ore
  • Im starting to Believe that I’m actually sooo Cute 🥺🙈❤️❤️❤️

    Low ImportsLow ImportsAcum 13 ore
  • She’s a keeper good for you Sherman !! 👏🏼 New sub 🙋🏻‍♀️

    Mariela SpinneyMariela SpinneyAcum 13 ore
  • Goals!

    Joel ManjarrezJoel ManjarrezAcum 13 ore
  • Good job bro your lucky it sucks being lonely but you’ve given me hope

    LOTCLOTCAcum 13 ore
  • Yes for the clout and money

    Bri VillaBri VillaAcum 13 ore
  • They are so adorable, I just can’t! This is too cute to handle!!! Anthony I am super happy for you!!! :’3

    Lourdes JuanLourdes JuanAcum 13 ore
  • I think this is one of Anthony’s most popular video.

    Isaac VargasIsaac VargasAcum 14 ore
  • Uuhhh

    Ethan JayEthan JayAcum 14 ore
  • Aww this is so cute 🥺

    Kimberly BautistaKimberly BautistaAcum 14 ore
  • yeah she got dat WAP

    JayzoJayzoAcum 14 ore
  • Don’t let her turn out like Jackie 😩😩😭

    DbestOPO_YTDbestOPO_YTAcum 14 ore
  • First stop being stupid don't drink or maybe a little bit act good not stupid

    Evelyn BarriosEvelyn BarriosAcum 14 ore
  • 17:19 anyone get full body chills he just looks so nervous

    Emiliano ArellanoEmiliano ArellanoAcum 14 ore
  • Now she's part of the family

    Carlos AguilarCarlos AguilarAcum 14 ore
  • Wow this video made me cry🥺 so cute.

    Emalee MoeEmalee MoeAcum 14 ore
  • Congratulations you deserve it, she is so sweet and beautiful

    Amy ZimmermanAmy ZimmermanAcum 14 ore
  • Proud of you Sherman the verman Just hope she don’t pull a Jackie

    Sho NuffSho NuffAcum 14 ore
  • The second intro he filmed: Asking her out prank

    Wild VinceWild VinceAcum 14 ore
  • They called eachother babe before he even asked her to be his girlfriend

    Mary AceroMary AceroAcum 14 ore
  • Bro he bout to shop at Burberry for awhile bc a million views

    RNU REFLECTRNU REFLECTAcum 15 ore
  • He's maturing so much 🙌 he's doing so well 😬😁🙌🙌

    Ricki HonetanaRicki HonetanaAcum 15 ore
  • When the boys cried. Sherman got a girlfriend

    Erika AlvarezErika AlvarezAcum 15 ore
  • Shermans really making me proud!!!

    Paul CrowhurstPaul CrowhurstAcum 15 ore
  • She’s sooo lucky !!! 😊🥰 Can you do a video on how you met her ??

    ToyaToms iiiToyaToms iiiAcum 15 ore
  • He's so cringe

    Kat thoKat thoAcum 15 ore
  • not me crying because this is how i could’ve treated her but she chose someone else..💔. congratulations Anthony.

    Lizeth VillanuevaLizeth VillanuevaAcum 15 ore
  • U won in life

    Chris De LunaChris De LunaAcum 15 ore
  • Bro! U have 1million views

    Mariska arendseMariska arendseAcum 15 ore
  • Congrats bro

    Ramses GonzalezRamses GonzalezAcum 15 ore
  • you called her babe i think u guys were already dating

    Timezz Rjjk5Timezz Rjjk5Acum 15 ore
  • Yooo just wow😳

    Queen ZanaQueen ZanaAcum 15 ore
  • Dammm Anthony u killed it! 😎 I'd die for a man to treat Me like this. Y'all are truly blessed & I hope the best for the both of u! Omg! I'm so happy for you!! 😭😍😘

    Leah BaxleyLeah BaxleyAcum 16 ore
  • Only people who didn’t come from tiktok can like.

    sannio komisannio komiAcum 16 ore
  • Wish that was me single people wya

    Ivan BautistaIvan BautistaAcum 16 ore
  • Just when his videos are getting good he gets a girl these dead couple videos are everywhere they look fake as shit

    Ahmed .ŘAhmed .ŘAcum 17 ore
    • Let's go Sherman

      sannio komisannio komiAcum 16 ore
  • you honestly motivate me so much🙌🏻❤️ & i drop a like btw💯

    Brett SinclairBrett SinclairAcum 17 ore
  • SIMP

    Juan ZamoraJuan ZamoraAcum 17 ore
  • Great to see Sherman doing Sherman things.

    Jose ZambranoJose ZambranoAcum 17 ore
  • Good shit daddy

    verbverbAcum 17 ore
  • This is how u know he actually loves her 🥺🥺🤍

    arianas jennerarianas jennerAcum 17 ore
  • Best way to know if a women is a keeper, determine how many men she slept with and is she under 28.

    Marcus AntoniusMarcus AntoniusAcum 17 ore
  • Wait up......... she called you babe before you asked her?

    Coco euCoco euAcum 17 ore
  • Congratulations my dude good luck

    Alexis HernandezAlexis HernandezAcum 17 ore
  • Omg I love her😊 she has this vibe🤗 I love it also she makes Anthony so happy 🥺🖐😫I’m happy for them😌

    Arianna HernandezArianna HernandezAcum 17 ore
  • She belongz to the streets.... Just kidding shes a keepa

    Kyler HatchettKyler HatchettAcum 17 ore
  • ❤️❤️

    shashika. 2000shashika. 2000Acum 17 ore
  • 50 trending

    Jahanzeb RizwanJahanzeb RizwanAcum 18 ore
  • I'm so happy for you💖

    Jocelyn CruzJocelyn CruzAcum 18 ore
  • What a sucker. Lol.

    Sergio De anisacateSergio De anisacateAcum 18 ore
ROones